.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت ۵۰ وقف جدید امسال در مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۵۰ وقف جدید امسال در مازندران ثبت شد که این رقم تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ارتقای جریان بهره‌وری در موقوفات نیازمند همت و تلاش جهادی است که در این راستا اوقاف مازندران حدود ۴۰۰ طرح عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه را در استان در دست اجرا دارد.

او با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه موجب اشتغالزایی و افزایش بهره‌وری در امامزادگان و موقوفات می‌شود، افزود: افزایش بهره‌وری موقوفات یکی از سیاست‌های سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود که به‌صورت جدی در مازندران دنبال خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به فرهنگ‌سازی برای ایجاد وقف‌های جدید در استان تاکید کرد و گفت: ۵۰ وقف جدید امسال در مازندران ثبت شد که این رقم تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: نیات این ۵۰ موقوفه در حوزه‌های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، احداث مسجد و حسینیه، کمک به نیازمندان، ایتام بوده است.

او اهمیت ترویج فرهنگ وقف توسط رسانه‌ها را غیرقابل انکار دانست و گفت: فرهنگ سازی وقف از سوی رسانه‌ها و پرداختن به نیاز‌های روز جامعه موجب ایجاد وقف‌های جدید متناسب با نیاز‌های روز می‌شود که در شرایط تحریم می‌توان از آن‌ها بهره‌گیری کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بر ضرورت احیای موقوفات تاکید کرد و افزود: با برنامه‌ریزی در حوزه‌های ثبتی و اجارات به‌دنبال احیای موقوفات استان هستیم./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.